הקפצת תזכורת ע"י אקסל, בהגיע תאריך הנתון בתא מסויים
מנחם
2009-08-06 10:54:02 UTC
אני מנהל טבלת מעקב אחרי תקלות (ענייני אבטחת איכות). כל שורה מסכמת הופעה
ומאפיינים של תקלה בעלת מספר.
במסגרת זו אני צריך לבדוק את התקדמות הטיפול בתקלה ומניעת הישנותה, ואני רותה
לשים בתא של אקסל תאריך, ובתא לידו הודעה.
הייתי רוצה לדעת אם ישנה פונקציה/מקרו/ADDIN, אשר דואג לכך, שבהגיע שעון המערכת
לתאריך הנתון בתא- תקפוץ לי הודעה למסך, ובה הנוסח הנתון בתא אחר בגליון.
או לחילופין - המערכת תשלח הודעת דוא"ל לכתובת נתונה
או לחילופין - המערכת תקפיץ את התזכורות בלוח השנה של אאוטלוק
או מראש - אקסל יעדכן את לוח השנה של אאוטלוק (פחות רצוי- כי זה ימלא את לוח
השנה שלי)
unknown
2009-08-06 18:44:09 UTC
הדרך הפשוטה [בלי לסבך אותך בקודי מקרו VBA] תהיה בעזרת 'עיצוב מותנה'.
הייתי מציע שתקרא על כך ב'עזרה' של 'אקסל'.
בעיקרון - עליך להגדיר 'עיצוב מותנה' על תאי העמודה שבהם הוקלד התאריך.
בהתניית העיצוב תבחר 'ערך התא הוא > 'קטן או שווה ל' ובחלונית השלישית תקליד:
()TODAY=
כל שנשאר לך עת הוא להגדיר תבנית בצבע מסויים.
כל התאים שהתאריך בהם יהיה גדול או שווה לתאריך היום - ייצבעו.
כל יתר האפשרויות, שציינת, מצריכות שימוש בקודי מקרו [VBA] ואם אין לך ניסיון
קודם - יהיה קשה להסביר זאת מעל דפי קבוצת הדיון.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
***********
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
השנה שלי)
o***@enativ.com
2018-04-17 12:01:10 UTC
Post by מנחם
[...]
שלום רב, בהמשך להודעה למעלה, לאחר שעושים עיצוב תאים, כיצד ניתן לקבל תזכורת כללית דרך המייל אולי או רק חלונית במסך בהגיע