איחוד שתי עמודות באקסל לעמודה אחת
יוסי
2007-09-17 07:52:00 UTC
שלום
יש לי טבלת אקסל שיש בה שתי עמודות עם נתונים.
בעמודה אחת יש רשימה עם שמות משפחה ובעמודה לידה יש שמות פרטיים.
אני צריך לאחד בין שתי העמודות כך שבסוף תהיה לי עמודה אחת בלבד
שמכילה את שמות המשפחה והשם הפרטי.
האם אפשר לבצע את זה באמצעות האקסל?

תודה לכולכם
יוסי
מיכאל (מיקי) אבידן®
2007-09-17 08:00:01 UTC
שלום,
כדי לאחד את נתוני התאים A1 ו-B1, למשל, הקלד, בתא C1, את הנוסחה:
A1&" "&B1= והעתק אותה לאורך טווח הנתונים
גמר חתימה טובה,
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
--------
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על ''כן'' בפס האופקי התחתון!
--------
מיכאל אבידן
מנהל פורום ''אופיס'' ב''תפוז''.
http://forums.tapuz.co.il/office
יוסי
יוסי
2007-09-17 08:54:01 UTC
תודה רבה
סליחה על הבורות אבל איך אני מעתיק את הנוסחה לכל העמודה
כך שזה יתבצע לי לא רק על שורה אחת?

תודה
יוסי
שלום,
יוסי
מיכאל (מיקי) אבידן®
יוסי
d***@gmail.com
יוסי
r***@gmail.com

דוד חניה
נתקלתי בזה במקרה, עזר לי מא
Daniel Vainberg
2017-06-11 14:42:33 UTC
בהמשך להסבר שלכם, יש לי שאלה.
יש לי טבלה לא רק עם טקסט, עם תאריך שרשום כך 24/07/2017
עם שעה שרשומה 18:00
ועם עיר שרשום ת-א
אני צריך לחבר כל התאים לתא אחת ושלא ישתנה לי כלום.
כרגע כל הנסיונות עם פונקציה CONCATENATE, לא הצליח. בחיבור בתא אחת
e***@gmail.com
ריקי דיאז.-התמחויות סמינר גברא
2022-11-29 11:00:03 UTC
Post by Daniel Vainberg
בהמשך להסבר שלכם, יש לי שאלה.
יש לי טבלה לא רק עם טקסט, עם תאריך שרשום כך 24/07/2017
עם שעה שרשומה 18:00
ועם עיר שרשום ת-א
אני צריך לחבר כל התאים לתא אחת ושלא ישתנה לי כלום.
כרגע כל הנסיונות עם פונקציה CONCATENATE, לא הצליח. בחיבור בתא אחת יוצא לי מספר כמו בפונקציה SUM
שלום אני צריכה לחבר עמודה של רחוב עם שם מספר והוא לא נותן לי מה אני יכול
d***@gmail.com

e***@gmail.com
תודה לכול
e***@gmail.com