התראת תאריכים excel 2007
unknown
2009-01-28 21:32:11 UTC
ברשותי רשימה של רישיונות וכל מיני שורות עם חתכי תאריכים ופג תוקף וכו'

האם ניתן לקבוע התראה באקסל ברגע שמתקרב התאריך? עברתי תאריך?

אני משתמש באקסל 2007

אשמח לתשובתכם
Maverick
2009-01-28 21:59:01 UTC
היי,

אתה יכול לעשות בעיצוב מותנה שאם מגיע תאריך מסויים לדוגמא השורה תצבע באדום...
השאלה אם אתה רוצה ממש תיבת טקסט שתקפוץ?
--
אם תשובתי עזרה לך אנא לחץ/י על "כן" למטה.

בברכה,
רמי
אשמח לתשובתכם
unknown

אשמח לתשובתכם
Maverick
2009-01-28 22:44:00 UTC
כן בהחלט אפשרי,

פשוט תסמן את התאים עם התאריכים של עד מתי הרישיון תקף.
לך ללשונית HOME ושם לקבוצת STYLES ולכפתור CONDITIONAL FORMATTING.
תבחר ב NEW RULE.

תבחר FORMAT ONLY CELLS THAT CONTAIN ברשימה שנפתחה
השלשה אמורה להראות ככה:
Cell Value, less than ובנוסחה תרשום =today()

כמובן שאל תשכח ללחוץ על כפתור FORMAT כדי לתת עיצוב לתאים (אחרת מה עשינו?)

בכל מקרה הרעיון של הפעולות שביצענו כרגע, זה שברגע שהתאריך של היום, יהיה יותר
גדול מהתאריך שמצויין ברישיון (כלומר, עבר כבר אותו) זה יצבע את התאים באדום או
בכל צבע אחר שתבחר בכפתור FORMAT

אשמח לתשובתכם
d***@gmail.com
2017-06-20 13:08:54 UTC
Post by unknown
ברשותי רשימה של רישיונות וכל מיני שורות עם חתכי תאריכים ופג תוקף וכו'
האם ניתן לקבוע התראה באקסל ברגע שמתקרב התאריך? עברתי תאריך?
אני משתמש באקסל 2007
אשמח לתשובתכם
לאחר עיצוב מותנה באקסל, איך