excle 2003
unknown
2009-12-27 09:54:01 UTC
האם ישנה נוסחה או פקודת מקרו שבעזרתה ניתן לאתר את כמות השמות היחודיים
המופיעים בעמודה מסוננת.
unknown
2009-12-27 10:54:01 UTC
כשכותרת העמודה בתא A1 והנתונים בתאים A2:A30
(SUBTOTAL(103,A2:A30=
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
***********
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
***********
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
המופיעים בעמודה מסוננת.
unknown
2009-12-27 12:10:01 UTC
תודה מיכאל, אולי לא הובנתי כראוי משום שעקב תקלה שלחו בשמי את השאלה מהתמיכה
במיקרוסופט
השאלה היא כזו

יש לי טור המכיל מספר שמות
אני מעוניין שלאחר שהמשתמש סינן את הטור לפי שם כלשהו
או אולי כל השמות שמתחילים ב... ונניח יצאו 2 סוגי שמות עובדים
אוכל ע"י נוסחה או דרך אחרת כלשהי לראות כמה עובדים הוא סינן
ושוב תודה
רוזנט
המופיעים בעמודה מסוננת.
unknown
2009-12-27 12:50:01 UTC
תיקון לשאלה ששלחתי
עקב טעות כתבתי שוב את השאלה

[...]

אוכל ע"י נוסחה או דרך אחרת כלשהי לראות לא כמה עובדים הוא סינן
כפי שבטעות כתבתי קודם אלא אלו שמות הוא סינן
ושוב תודה
רוזנט
המופיעים בעמודה מסוננת.
unknown
2009-12-27 13:57:01 UTC
רוזנט היקר,
כדי לראות(!) את השמות שהוא סינן כל שעליך לעשות הוא להתבונן בטור המסונן.
צר לי, אבל - מסיבות מובנות - אני פורש מהדיון בנושא...
[...]
Post by unknown
תיקון לשאלה ששלחתי
עקב טעות כתבתי שוב את השאלה
המופיעים בעמודה מסוננת.
unknown
2009-12-27 17:54:01 UTC
שלום מיכאל
אני לא כל כך טיפש אם זו כוונתך במושג "מסיבות מובנות"
ברור לי שאני יכול לראות את השמות אם אני נמצא במצב צפייה בגליון זה
אבל אני מעוניין שהתוצאה תוצג בגליון או חוברת אחרת שנמצא אצל משתמש
אחר שאמור לראות רק אלו שמות הופיעו בטור שסונן. אם הופיעו 2 שמות (ולא משנה
כמה פעמים) הוא יראה את שני השמות
Post by unknown
[...]
Post by unknown
תיקון לשאלה ששלחתי
עקב טעות כתבתי שוב את השאלה
המופיעים בעמודה מסוננת.
z***@gmail.com
2016-05-04 19:15:52 UTC
מיכאל שלום

אודה לעזרתך לגבי הבעיה הבאה באקסל
אני מבצע יישור לשני הצדדים של טקסט שהוקלד בכמה תאים ממוזגים באקסל
על המסך נראה תקין וגם בהצג לפני הדפסה אבל בהדפסה עצמה זה לא תקין
יש פיתרון?

ת