שינוי סגנון הערות שוליים לגופן David
נועה
2009-04-26 05:12:01 UTC
שלום לכולם,
האם יש אפשרות לשנות את סוג הגופן של המספר בהערות שוליים (המופיע בתחתית
העמוד) ל-David.
הסיבה שאני שואלת היא משום שהמספר עצמו הוא בטקסט לטיני וכידוע בטקסט לטיני אין
את גופן David.
תודה
נועה
unknown
2009-04-26 13:16:08 UTC
שלום,
1) הכניסי 'הערת שוליים' (בלי קשר למיקומה).
2) בחרי ´תצוגה´ > ´תצוגה רגילה´ ומיד בחרי, שוב, ב'תצוגה´ > ´הערות שוליים´.
3) בחלון הנגלל, בתחתית העמוד, תופיעה האפשרות: ´כל הערות השוליים´.
4) בחרי את האובייקט אותו את מעוניינת לשנות.
5) בצעי את השינויים הדרושים בעזרת צלמיות העיצוב שבסרגלי העיצוב הרגילים.
6) חזרי לתצוגה בה את רגילה לעבוד.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
****************
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
****************
מיכאל אבידן
מנהל פורום ''אופיס'' ב''תפוז''.
http://forums.tapuz.co.il/office
נועה
נועה
2009-04-27 05:51:01 UTC
אז זהו שזאת בדיוק הבעיה.
המספר עצמו מוגדר בכתב לטיני ולא בעברית ולכן אני לא יכולה לשנות אותו לגופן
DAVID. שאלתי היא האם ניתן לשנות את ההגדרה כך שהמספור לא יהיה בכתב לטיני אלא
בעברית ואז מה שאתה מציע באמת יעבוד

תודה מראש
נועה
r***@gmail.com
2018-04-12 13:20:01 UTC
Post by נועה
[...]
נועה - אם הצלחת אנא פרסמי כיצד. אני תקוע באותה בעי