שינוי שפת ממשק של FrontPage 2003
Ora
2010-06-24 05:46:14 UTC
התקנתי את גרסת העברית של FrontPage 2003 והוא מותקן בעברית. אני רוצה שכל
התפריטים יופיע באנגלית כמו שיש לי בשאר היישומים של אופיס. איך עושים זאת?
Ori H
2010-06-29 15:54:48 UTC
שלום רב,
אני מאמין כי ערכת שינוי שפה תשנה לך את התפריטים והיה ניתן לרכוש אותה בעת
קניית הOFFICE אך זה ישנה את שפת המשק בכל התוכנות של הOFFICE.
אתה יכול כיום להוריד את התחליף בחינמי מבית מיקרוסופט "Sharepoint Designer"
ואותו תוכל להוריד בשפה האנגלית מהקישור הבא:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d88a1505-849b-4587-b854-a7054ee28d66

בהצלחה,
--
--
המידע הכלול בהודעה זו ניתן "כפי שהוא" ללא חיוב, מצג או אחריות מכל סוג (מפורש
m***@gmail.com
2015-05-08 11:08:03 UTC