צבעים משתנים באקסל
g1
2008-07-21 15:13:01 UTC
שלום,
נתקלתי לאחרונה בבעיה שכאשר אני עובד עם קובץ אקסל שמספר תאים בו צבועים ע"י
הדלי בצבע מסויים, וכאשר אני פותח קובץ אקסל אחר לגמרי שגם בו יש תאים מלאים
בצבע, אז הצבעים בקובץ הראשון משתנים (למשל תאים שהיו צבועים באדום משתנים
לצהוב).

אין עיצוב מותנה בקבצים האלו וביצעתי תיקון לאופיס
--
תודה מראש,
רועי
מיכאל (מיקי) אבידן®
2008-07-21 15:30:10 UTC
שלום,
האם הצבעים מתחלפים מאדום לצהוב בעת פתיחת כל(!) מיני קבצים אחרים או רק קובץ
מסויים אחד !?
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
****************
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על ''כן'' בפס האופקי התחתון!
****************
מיכאל אבידן
מנהל פורום ''אופיס'' ב''תפוז''.
http://forums.tapuz.co.il/office
רועי
g1
2008-07-22 12:44:00 UTC
בכל קובץ אקסל אחר שנפתח שיש בו תאים צבועים.
ניסינו כמה קבצים ודאגנו לסגור ולפתוח את התוכנה לפני כל ניסיון.
ניסיתי גם כלים >> אפשרויות > צבע >> איפוס הגדרות
--
רועי
רועי
i***@yaelsoft.com
2015-01-07 14:55:12 UTC
האם יש פתרון?
לי הצבעים משתנים כאשר SSIS מכניס נתונים לאקסל ושומר