אקסס-בעיה בשמירת טופס
תום
2008-01-16 10:07:00 UTC
יש לי בעיה כאשר אני מנסה לשמור את טופס באקסס.
לא משנה לאיזה טבלה אני מכין טופס האקסס לא מאפשר לי לשמור אותו ומעלה הודעת
שגיאה:
"למיקרוסופוט אופיס אקסס אין אפשרות לשמור את הטופס או הדוח מאחר שהוא מציג
תווים משפה שאינה ניתנת לשמירה באזור המערכת שלך.

העבר את אזור המערכת שלך לשפה בטופס או בדוח ולאחר מכן נסה שוב."

האופיס שלי בעברית והווינדוס באנגלית,העברתי את כל הנתונים גם בטבלה וגם בטופס
מאנגלית לעברית וחזרה וזה עדיין מציג את אותה ההודעה.
ניסיתי גם לשנות את שפת התצוגה של אופיס בכלי הגדרות שפה של אופיס וגם לא עזר.

אני ממש זקוק לעזרה.
כל מי שנתקל בבעיה פעם אולי או יודע איך לפתור אותה בבקשה כתבו לי.
אפשר גם במייל :***@gmail.com
תודה רבה!
Maya S
2008-01-24 13:11:00 UTC
שלום תום,
אני ממליצה להתייעץ בנושא בפורום Access Forms באתר העולמי
http://www.microsoft.com/office/community/en-us/default.mspx?dg=microsoft.public.access.forms&lang=en&cr=US

בהצלחה.
--
בקרו בבלוג של קבוצות הדיון. התעדכנו בחדשות וצרו קשר.
http://blogs.microsoft.co.il/blogs/newsgroups/
תודה רבה!
h***@gmail.com
2017-06-19 21:33:28 UTC
העלתי ליוטיוב סרטון הסבר כיצד לפתור בעיה זו:

לס
h***@gmail.com
2017-06-19 21:33:55 UTC
העלתי ליוטיוב סרטון הסבר כיצד לפתור בעיה זו:
http://youtu.be/ZEiM-JcRkPc
לס
Boaz Emuna
2021-03-29 12:04:00 UTC
Post by h***@gmail.com
http://youtu.be/ZEiM-JcRkPc
לסרטון מצורפות כתוביות.
בדיוק אתמול נתקלתי בבעיה הנ"ל. הצלחתי לפתור את העניין בעזרת כלי התיקון של אופיס. הבעיה נפתרה אך חזרה על עצמה לאחר זמן מה. משום מה למרות שקבלתי את השגיאה, הצלחתי לשמור את הטופס. אך לא ניתן היה לייצר דוח או טופס באמצעות האשף.
אנסה את הפתרון המוצג בסרטון, נראה שפתרון זה טוב יותר.
המון תו