תוכן עניינים באנגלית - משמאל לימין
unknown
2007-04-11 12:20:03 UTC
שלום,

אני מנסה ללא הועיל לייצר תוכן עניינים במסמך Word, כך שיהיה (כמו שצריך) משמאל
לימין. התוכן נכתב מימין לשמאל (כמו בעברית) למרות שבהגדרת סגנונות ה TOC, מוגדר
שהפסקה מיושרת לשמאל. אשמח לעצה.

תודה,
גילי
Maya S
2007-04-16 10:52:00 UTC
נסי לסמן את הטקסט וללחוץ על Ctrl+Shift שמאלי במקלדת.
(שימי לב - Ctrl+Shift ולא Alt+Shift).
--
אנא לחץ "כן" בשורה למטה אם תשובתי סייעה.
בקרו בבלוג של קבוצות הדיון. התעדכנו בחדשות וצרו קשר.
גילי
unknown

גילי
unknown
2010-06-24 10:41:42 UTC
שלום לכם
עדיין גילי לא קיבלה תשובה לשאלתה, ברמת ההגדרה איך אפשר להגדיר את תוכן
העינינים משמאל לימין באופן כזה שגם אחרי פעולת עידכון תוכן העניינים , הוא ישאר
בשמאל ולא יתהפך לDEFULT לצד ימין.

בהגדרות שפה של כלי האופיס הגדרתי אנגלית כשפה ראשית ללא הועיל.
מה בכל זאת יגדיר וישאיר את התוכן בשמאל.

אבידן אולי אתה מכיר?
תודה מראש
שרון