תזכורות על פי תאריך עברי
Debesh
2008-05-06 04:55:00 UTC
שלום רב,
לשאלה זו אני מחפש פתרון במשך תקופה ארוכה ואני מקווה שתוכלו לעזור.
אני משוכנע כי זו בעיה המשותפת לרבים וטובים.
כרוב תושבי ישראל חיינו מתנהלים על פי הלוח הלועזי אולם אזכרות לנפטרים אנו
עורכים על פי התאריך העברי.
ראיתי שניתן לנהל את האאוטלוק על פי שני הלוחות ואף לראות את התאריך העברי
במקביל ללועזי.
השאלה שלי היא האם ניתן לנהל את היומן על פי הלוח הלועזי אבל לקבוע במקביל
תזכורת על פי הלוח הלועזי? כזו שתחזור כל שנה על פי הלוח העברי ולא על פי זה
הלועזי?
מקווה ששאלתי ברורה ויש פתרון ראוי.
תודה וכל טוב
מיכאל (מיקי) אבידן®
2008-05-06 06:04:00 UTC
שלום,
לעניות דעתי, אם תוסיף לוח שנה חלופי(!) דרך ´כלים´ > ´אפשרויות´ > ´אפשרויות
לוח שנה´ > ´אפשר לוח שנה חלופי´ותגדיר אותו כ´לוח שנה עברי´הרי שבעת הוספת
אירוע מחזורי, תקופתי, תוכל לבחור ולשמור אותו בלוח השנה החלופי [העברי].
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
****************
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על ''כן'' בפס האופקי התחתון!
****************
מיכאל אבידן
מנהל פורום ''אופיס'' ב''תפוז''.
http://forums.tapuz.co.il/office
תודה וכל טוב
Debesh
2008-05-06 07:06:00 UTC
תודה על התשובה המהירה
בהוספת לוח שנה חליפי אכן נוצר לוח שנה חדש המציג את התאריכים העבריים, אולם
כאשר רוצים ליצור פעילות חדשה, התאריך ליצירתה מופיע על פי התאריך הלועזי..
תודה וכל טוב
מיכאל (מיקי) אבידן®
2008-05-06 13:31:00 UTC
שלום,
אין צורך להעתיק דבר לשום מקום.
* נניח שהטווח המקורי הוא A1:A100
* בתא כלשהו, בעמודה "B", בשורה שמתחת לתא האחרון של הטווח שבעמודה "A" הקלד את
הנוסחה:
(SUBTOTAL(101,A1:A100=
תודה וכל טוב
Debesh
תודה וכל טוב
r***@yeshivaschools.com
2014-02-04 21:03:30 UTC
האם יש לך פיתרון לבעיה זו
כי אני
i***@water-io.com
2019-12-17 08:44:26 UTC
גם אני חייב בדחיפות כזה פיתרון. ונראה שכמונו עוד 15 מיליון יהודי
Koby Futer
2020-09-30 08:52:13 UTC
גם אני חייב בדחיפות כזה פיתרון. ונראה שכמונו עוד 15 מיליון יהודים בעולם
האם מישהו יודע אם כבר ייצרו פת�
Yair Mushkin
2020-11-15 17:18:19 UTC
גם אני חייב בדחיפות כזה פיתרון. ונראה שכמונו עוד 15 מיליון יהודים בעולם
האם מישהו יודע אם כבר ייצרו פתרון לבעיה הזו ?
מצאתי אפליקציה שעובדת יפה מאוד, לא בדקתי אותה לעומק אבל נראה שהיא עושה את העבודה שלה....
החסרון הגדול שצריך לעבור ארוע ארוע ואין אפשרות לייבא אליה...
לינק לאפליקציה:
https://play.google.com/store/apps/de
Shimon Halevi
2021-09-16 20:12:32 UTC
Post by Yair Mushkin
[...]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gurfi.HebrewDateManager
תהנו!
יש פתרון.
היה לי יומן עברי שעושים בו את התזכורת והוא מייצר קובץ שמייצא את זה לגוגל.
הוא פשוט עושה חישוב ורושם כל שנה לועזית בגוגל את התאריך הנכון עם התזכורת המתאימה.
היה לי את זה בטלפון הקודם. אני מחפש כעת יומן כז
Amnon Wiesel
2022-12-05 11:12:23 UTC
ראה כאן, פתרון פשוט:
http://sites.google.