המרת מסמך בעברית מ-PDF לקובץ Word
unknown
2008-06-26 13:16:01 UTC
יש לי קובץ PDF עם תוכן בעברית. אני מעוניין לערוך אותו ב-Word.

ניסיתי אינספור תוכנות ועד כה בכל תוכנה שנסיתי תוצאת ההמרה הייתה בין ג'יבריש
מוחלט במקרה הרע, לטקסט בעברית, אך הפוך במקרה הטוב.

האם מישהו יכול להמליץ על תוכנה שמאפשרת המרה תקינה לתוכן עברי מ-PDF ל-Word.

תודה.
מיכאל (מיקי) אבידן®
2008-06-26 15:13:02 UTC
אני יכול להמליץ לך על חלקו השני של מאמר ממאמרי פורום 'אופיס' ב'תפוז':
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=62&a=32029
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על ''כן'' בפס האופקי התחתון!
מיכאל אבידן
מנהל פורום ''אופיס'' ב''תפוז''.
http://forums.tapuz.co.il/office
תודה.
b***@gmail.com
מה זה אתה חופר מהסרטים אני עקבתי אחרי כל ההוראות שלך וכלום הכל בולשייט אולי כדאי לך לעסוק במשהו קל יותר ולא גדול עליך
c***@gmail.com