Outlook 2007 - לא מצליח לכתוב בעברית כאשר כותב הודעה חדשה
יאן גילביץ'
2010-04-07 11:26:04 UTC
או עושה מענה להודעה. אם אני לוחץ על רווח או TAB רק אז אני מצליח לכתוב בעברית.
אם אני כותב באנגלית עובד ללא בעיות. נתקלתי בתופעה בשני מחשבים שונים. האופיס
מעודכן. ביטלתי את כל התוספות לא עזר.
לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה באינטרנט.
ב-Word אין את התופעה הנ"ל.

אם מישהו נתקל בבעיה כזאת, אשמח לעזרה.
תודה.
unknown
2010-04-07 11:57:03 UTC
* אם ביטלת את כל(!) התוספים והיה ביניהם גם התוסף: "Pdf Complete" הייתי מנסה
להסירו(!), בצורה מסודרת, דרך 'לוח הבקרה' > 'הוספה והסרה של תוכניות'.
* בנוסף - לא יזיק לבדוק אם הותקנו עוד מספר תוכנות/טלאי אבטחה של "HP"
ולהסירם(!) מהמחשב.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
תודה.
k***@gmail.com