בעיות בהגדרת שפה - ACCESS 2007
גיל זיגמן
2009-01-12 12:12:03 UTC
כאשר אני מנסה לשמור באקסס טפסים או שאילתות שבניתי על רבים מהם זה רושם לי את
השגיאה הבאה: "ל- אקסס אין אפשרות לשמור את הטופס או הדוח מאחר שהוא מציג תווים
משפה שאינה ניתנת לשמירה באזור המערכת הנוכחי שלך.

העבר את אזור המערכת שלך לשפה בטופס או בדוח ולאחר מכן נסה שנית"

יש לי windows xp pro באנגלית ואופיס 2007 בעברית. לא משנה אם בהגדרות שפה
באופיס שיניתי לאנגלית או עברית באפשרויות אקסס.
מי שיודע איך אפשר לתקן את הבעיה שלא נותנת לי לשמור באקסס אודה לו על כך.
Maya S
2009-01-14 15:15:01 UTC
שלום גיל,
כפי הנראה הכוונה היא לשפות Unicode במערכת.
הכנס אל לוח הבקרה - אפשרויות איזור ושפה והגדר את עברית כשפת Unicode.
שים לב שאם יש תווים בשפה קירילית למשל, או סינית, עליך לשנות את הגדרת
ה-Unicode בהתאם.

בהצלחה.
--
המידע הכלול בהודעה זו ניתן "כפי שהוא" ללא חיוב, מצג או אחריות מכל סוג (מפורש
או משתמע)
s***@gmail.com
2014-12-01 08:09:21 UTC
היי גיל.
גם אני נתקלתי באותה תקלה אצלי במחשב.
להערכתי זה קשור איכשהו למערכת windows 8.
ניסיתי לשנות את כל הגדרות השפה ולא הצלחתי לטפל בבעיה.
אודה למי שעלה על הבעיה
b***@gmail.com
2015-05-22 16:05:05 UTC
Post by s***@gmail.com
היי גיל.
גם אני נתקלתי באותה תקלה אצלי במחשב.
להערכתי זה קשור איכשהו למערכת windows 8.
ניסיתי לשנות את כל הגדרות השפה ולא הצלחתי לטפל בבעיה.
אודה למי שעלה על הבעיה שיודיע לי.
תודה.
שלמה
היי שלמה,

גם אני מקבל את התקלה הזאת, האם הסתדרת ?

מצאתי אנשים שפשוט אמרו שעדיף להתחיל מהתחלה את הכל ...

ה
h***@gmail.com
2017-06-19 21:32:35 UTC
העלתי ליוטיוב סרטון הסבר כיצד לפתור בעיה זו:

לסרטון מצורפות כתוביות.

השקעתי מאוד, אשמח ללייק כדי לראות את הער