יישור לשני הצדדים באקסל 2003
Ohad
2010-06-17 12:49:06 UTC
כאשר אני מנסה לאחר מיזוג תאים לישר פסקה בעברית לשני הצדדים, הפסקה לא מתישרת
בצד ימין. האם מישהו יש פתרון לבעיה זו?
מיכאל (מיקי) אבידן
2010-06-17 16:32:55 UTC
מה ואיך אתה מבצע.
פרט את כל התהליך - כולל שמות האפשרויות בהן אתה בוחר/לוחץ.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
***********
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
***********
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
Ohad
2010-06-23 07:28:26 UTC
בתא אחד אני כותב את מה שברצוני לכתוב, כמובן שהכיתוב יוצא מגבולות התא.
לאחר מכן אני מסמן את האיזור בו אני רוצה לתחום את הפסקה שכתבתי.
בעזרת לחצן מזג תאים כל התאים שסימנתי הופכים לתא אחד.
עכשיו, אני רוצה שהפסקה תשתרע על כל האיזור שסימנתי ביישור דו צדדי לכן אני
משתמש בלחצן "ישר לשני הצדדים". התוצאה בצד שמאל הפסקה מתיישרת אך בצד ימין
המילים הראשונות בכל שורה, חלק כן מתיישרות וחלק לא.

איך אפשר לתקן את התופעה הזאת?
Ohad
z***@gmail.com
2016-05-04 19:03:06 UTC
שלום
לי יש בעיה דומה למה שצויין קודם
אני מיישר לשני הצדדים טקסט בתא ממוזג
על המסך התא נראה תקין וגם במסך הצג לפני הדפסה הכל תקין

בהדפסה היישור לא מסודר

יש לז