אאוטלוק עובד במצב לא מקוון פתאום.
unknown
2005-06-19 14:12:04 UTC
היי. יש לי אאוטלוק XP2003 וחלונות XP אנגלית.
משום מה הוא עובד לי במצב לא מקוון. אני מחובר לאינטרנט, ומבצע שלח/קבל - והכל
בסדר. מדוע על האייקון של האאוטלוק שלי מופיע איקס אדום ומצוין שהוא אינו מקוון?
אני מעוניין שהוא יעבוד במצב מקוון. (אני משתמש יחיד במחשב ביתי. לא ברשת).
unknown
2005-06-19 16:07:01 UTC
היי

לחץ על המילה "לא מקוון"
ובחר מקוון
קשה הא?

יובל
unknown
2005-06-19 16:40:05 UTC
היי

בשורת החיווי (הכחולה הכי תחתונה במסך) יש אייקון של אאוטלוק עם איקס אדום
עליו. כשאני לוחץ עליו לחיצה ימנית או שמאלית מופיע לי עליו אותו דבר וזה חלון
אפשרויות, שאף אחת מהן לא מתאימה למה שכתבת לי (רק: הצג אזהרות רשת; הצג
שינויים ביכולת החיבור לרשת; הצג בשולחן העבודה התראה בדבר הודעת דואר חדשה;
הסתר כאשר ממוזער; ו-פתח את OUTLOOK).
כמו כן, כשאני לוחץ על המלה 'לא מקוון' בחלק של האייקונים התחתון בחלון
האאוטלוק - לא קורה דבר, לא בלחיצה שמאלית ולא בלחיצה ימנית.

מה עכשיו עושים?
Post by unknown
היי
לחץ על המילה "לא מקוון"
ובחר מקוון
קשה הא?
יובל
מיכאל (מיקי) אבידן
2005-06-19 16:46:02 UTC
בתפריט 'קובץ' > בטל את ה-"V" מ'עבוד בצורה לא מקוונת'.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
---------------
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על "כן" בפס שבתחתית חלון זה !
---------------
מיכאל אבידן
מנהל פורום 'אופיס' ב'תפוז'
http://forums.tapuz.co.il/office
Post by unknown
[...]
Post by unknown
היי
לחץ על המילה "לא מקוון"
ובחר מקוון
קשה הא?
יובל
ישראל וינדלינג
2022-08-23 21:29:20 UTC
Post by unknown
[...]
Post by unknown
היי
לחץ על המילה "לא מקוון"
ובחר מקוון
קשה הא?
יובל
Post by unknown
[...]
סתם אתה משוויץ,אין אפשרות ללחוץ על מצב מקוון וזה