לא ניתן לפתוח קישורים שנשלחו לי במייל ב Outlook 2007
Elad Dali
2009-10-31 07:35:01 UTC
שלום,

יש לי Outlook 2007 ומערכת הפעלה Winodws Vista.

כאשר שולחים לי מייל עם קישור לאתר (הם עשו העתק והדבק לכתובת של האתר) אני לא
מצליח לפתוח את הקישור.
כאשר אני מנסה לפתוח את הקישור, קופץ לי חלון.

כותרת החלון: Microsoft Ofiice Outlook
תוכן החלון: פעולה זו בוטלה עקב מגבלות החלות על מחשב זה. נא פנה אל מנהל המערכת.

אודה למי שיוכל לעזור לי לשנות את ההגדרה הזו כדי שאוכל לפתוח לינקים ממיילים.

תודה רבה
unknown
2009-10-31 08:04:02 UTC
שלום,
* בתפריט הדפדפן: ´כלים´ > ´אפשרויות אינטרנט...´ > בלשונית ´מתקדם´ בצע ´איפוס
הגדרות אינטרנט´.
* באותה לשונית > במקטע 'תוכניות אינטרנט' תוודא שהוגדרה תוכנת הדואר הנכונה.
* סמן את ´בדוק אם הדפדפן מוגדר כדפדפן ברירת המחדל´.
* לחץ על ´החל´ > ´אישור´.
*** סגור את 'אאטלוק' ואת ה'דפדפן' והפעל אותם מחדש ***
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
***********
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
***********
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
תודה רבה
Maxa
2009-12-23 09:55:01 UTC
שלום מיקי,
ניסיתי את כל מה שכתבתה כולל הכנסה של ה Key ב Regestry. לא עובד. יש עות
תרופות ?
Max
Jacob Extreme
2020-11-13 09:45:57 UTC
Post by Maxa
שלום מיקי,
ניסיתי את כל מה שכתבתה כולל הכנסה של ה Key ב Regestry. לא עובד. יש עות
תרופות ?
Max
יש לי אותה בעיה וזה לא עובד
עשיתי את כל מה שרשמתם מעלה