קיצורים ל"העתק" ,"הדבק","גזור" השתנו
unknown
2009-12-13 21:23:01 UTC
שלום רב,
אני עובד עם OFFICE 2007
ב-WORD הקיצורים הרגילים ל"העתק", "הדבק", "גזור" (CTRL+C, CTRL+V,
CTRL+X)השתנו ל-
CTRL+INSERT, SHIFT+INSERT, SHIFT+DEL
איני יודע להחזיר לקיצורים הרגילים
הבעיה היא רק ב-WORD ולא ביישוני OFFICE אחרים או בדפדפן.
אני לא יודע אם זה קשור אך בעיה נוספת שהתחילה יחד עם זו, היא שלא ניתן לעבור
מעברית לאנגלית (בכל היישומים ובמערכת ההפעלה).
אשמח לקבל עזרה
תודה רבה
רועי
unknown
2009-12-13 22:21:02 UTC
שלום,
הקיצורים לא "השתנו" שכן הקיצורים, שהצגת, הם קיצורים מובנים לשלושת הפעולות רק
שהם מוכרים פחות.
מה שכנראה קרה הוא שמישהו ביטל את הקיצורים המוכרים יותר או שזו תקלה.
* נסה כך:
הקלק על "Office" [הצלמית העגולה שבפינה העליונה] > 'אפשרויות Word' > גול
ל'התאמה אישית' > לחץ על הלחצן 'התאמה אישית...' > דאג שבחלונית 'שמור שינויים
ב-' יופיע: NORMAL > לחץ על 'אפס הכל' > 'סגור' > 'אישור'.
* אם זה לא החזיר את שילובי המקשים לסדרם – רענן את קובץ התבנית NORMAL.DOTM –
כמוסבר כאן:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=62&a=56093
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
רועי
h***@gmail.com