הטמעת קבצי וורד בקובץ אקסל
mati
2009-11-11 21:25:01 UTC
שלום לכולם,

יש לי קובץ אקסל שמאגד נתונים לגבי דוחות אשר כתובים בקבצי וורד.
בשביל לקשר בין השורה באקסל שנתוניה נגזרו מהדו"ח לבין הדו"ח הוורדי- אני יוצר
הייפר-קישור באחד מהנתונים בשורה ומצביע על המיקום של הקובץ וורד (שהוא באותו
ספריה כמו הקובץ אקסל). כך, שמישהו רוצה לראות את הדו"ח, הוא לוחץ על ההיפר
קישור והוורד נפתח.

השיטה לעיל עובדת מצוין כאשר מדובר על עבודה במחשב יחיד. אולם, במידה ואני רוצה
לשלוח למישהו את הדו"ח באקסל ואת הדוחות בוורד המצורפים לו, אני צריך לקבץ את
הכל ולדרוש ממנו לפתוח את הקיבוץ כל פעם מחדש ולמחוק את התיקייה הישנה - בקיצור
- הליך סבוך.

האם יש דרך להטמיעה את קבצי הוורד בתוך הקובץ אקסל? האם יש דרך אחרת להשיג את
האמור לעיל?

תודה מראש!
unknown
2009-11-11 23:31:01 UTC
שלום,
'הוספה' > 'אובייקט...' > 'מסמך Word' > 'יצירה מקובץ' > נווט ובחר במסמך הדרוש
'הצג כסמל' > 'אישור'.
והמשך/י, נא, לקרוא את השורה הבאה:
***********
אם תגובתי עזרה לחץ/י, נא, על <כן> בפס האופקי התחתון!
***********
מיכאל אבידן
מנהל פורום "אופיס" ב"תפוז"
[Microsoft" Most Valuable Professional [MVP"
תודה מראש!
mati
2009-11-12 19:34:03 UTC
תודה רבה!
אולם, הפתרון לא תואם את הצורך שלי.
אני צריך שהקובץ וורד יהיה נתון בתוך תא באקסל. התא הוא חלק משורה של נתונים
קשורים.
בהוספת אוביקט- הקובץ "צף" מעל התאים ואינו חלק משורה\תא ספציפי.
תודה מראש!
m***@gmail.com
2018-07-02 11:35:29 UTC
Post by mati
[...]
היי, אשמח לדעת איך ביצעת את הקישור מהאקסל לשורה ספיציפית בוורד כי לי זה פשוט פותח את קובץ הוורד סתם בדף הראשון כל פעם ואני צריכה הרבה קישורים- כל אחד למקום ספצ